„Srdečne gratulujeme Salašu Krajinka, veríme, že im ocenenie aj s tým spojená odmena pomôžu poskytovať kvalitné služby aj naďalej,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2. „Projekt najlepsiesluzby.sk je dôležitý nielen kvôli skvalitňovaniu služieb v slovenskom biznise, ale hlavne z hľadiska podpory majiteľov prevádzok. Takisto, vďaka interaktivite projektu, sa dostali do kontaktu samotní majitelia so svojimi zákazníkmi a získali tak cennú spätnú väzbu, vďaka ktorej môžu neustále zlepšovať svoje služby,“ doplnila.
Do projektu sa zapojilo viac ako 600 prevádzok z celého Slovenska. Z nich sa každý mesiac vybrala jedna prevádzka s najlepším hodnotením v danej kategórii. Absolútnym víťazom za rok 2013 sa stal Salaš Krajinka, čím získal cenné ohodnotenie kvality poskytovaných služieb od vlastných zákazníkov.
„Ceníme si prejavenú dôveru, sme vďační každému za hlasovanie za nás. Toto ocenenie je zároveň pozitívna spätná väzba od našich hostí, ktorá je pre nás dôležitá. Svojich zákazníkov si veľmi vážime, trvalým a systematickým sledovaním ich potrieb a požiadaviek zvyšujeme kvalitu našich služieb s cieľom udržať si postavenie a dobré meno našej firmy. Budeme radi, keď k nám aj osobne zavítajú,“ povedal Jozef Badánik, majiteľ prevádzky.