Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.




KVETY | ZÁHRADKA | OKRASNÁ ZÁHRADA | ZDRAVÁ VÝŽIVA | RECEPTY | PORADŇA | KUTIL | ENCYKLOPÉDIA | DOM A CHALUPA |                               ADRESÁR | REKLAMA | KONTAKT

NÁPOJE | ŽIVOTNÉ PROSTREDIE | ZAUJÍMAVOSTI | DOBRÉ RADY | GARDEN PARTY | VÝSTAVY | DISKUSIE K ČLÁNKOM                                                             MAPA STRÁNOK
Hľadať na stránkach

Nájdete nás aj
na FaceBook-u

Nájdete nás aj
na Youtube

2014
PartnePartneri

Naposledy pridané


Najčítanejšie

Zákazníci rozhodli - ocenenie Najlepšie služby 2013 si zaslúži Salaš Krajinka dátum pridania
24-03-2014


Od júla do decembra 2013 Slováci hľadali a hodnotili prevádzky poskytujúce tie najlepšie služby na celom Slovensku. Doteraz vybrali čiastkových víťazov v každej z piatich kategórií. Dnes poznáme aj celkového víťaza, ktorý získal titul Najlepšie služby 2013. Zákazníci rozhodli, že patrí SALAŠU KRAJINKA z Ružomberka.


„Srdečne gratulujeme Salašu Krajinka, veríme, že im ocenenie aj s tým spojená odmena pomôžu poskytovať kvalitné služby aj naďalej,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2. „Projekt najlepsiesluzby.sk je dôležitý nielen kvôli skvalitňovaniu služieb v slovenskom biznise, ale hlavne z hľadiska podpory majiteľov prevádzok. Takisto, vďaka interaktivite projektu, sa dostali do kontaktu samotní majitelia so svojimi zákazníkmi a získali tak cennú spätnú väzbu, vďaka ktorej môžu neustále zlepšovať svoje služby,“ doplnila.

Do projektu sa zapojilo viac ako 600 prevádzok z celého Slovenska. Z nich sa každý mesiac vybrala jedna prevádzka s najlepším hodnotením v danej kategórii. Absolútnym víťazom za rok 2013 sa stal Salaš Krajinka, čím získal cenné ohodnotenie kvality poskytovaných služieb od vlastných zákazníkov.
„Ceníme si prejavenú dôveru, sme vďační každému za hlasovanie za nás. Toto ocenenie je zároveň pozitívna spätná väzba od našich hostí, ktorá je pre nás dôležitá. Svojich zákazníkov si veľmi vážime, trvalým a systematickým sledovaním ich potrieb a požiadaviek zvyšujeme kvalitu našich služieb s cieľom udržať si postavenie a dobré meno našej firmy. Budeme radi, keď k nám aj osobne zavítajú,“ povedal Jozef Badánik, majiteľ prevádzky.

Autor: Michal Krajčír
   

verzia pre tlač

Reakcie na článok počet príspevkov: 0




Vaša reakcia:


Podpis:


Odpovedzte na kontrolnú otázku: Akú farbu má SNEH?
(bez správnej odpovede automat nezaznamená Váš príspevok,
a obsah, ktorý ste napísali, sa stratí. Zásady ochrany osobných údajov nájdete TU. )








Partnerské portále

Posledné reakcie

Reklama



Najdiskutovanejšie

KVETY | ZÁHRADKA | OKRASNÁ ZÁHRADA | ZDRAVÁ VÝŽIVA | RECEPTY | PORADŇA | KUTIL | ENCYKLOPÉDIA | POHĽADNICE | ADRESÁR | REKLAMA | MAPA STRÁNOK | KONTAKT
Obsah stránok je predmetom autorsko-právnej ochrany v zmysle Autorského zákona č.387/1997 Z.z. v platnom znení. Delphine Computers & Software Studio ochrana osobných údajov