Od marca si Kelt 12% môžu pivári dopriať už aj v 0,5 l fľašiach a plechovkách, ktoré sa aktuálne dostávajú na pulty maloobchodných predajní. Spolu s produktovou novinkou Kelt 12% pristúpila značka aj k redizajnu celého portfólia.
Po siedmich rokoch od uvedenia produktu na slovenský trh pristúpila spoločnosť HEINEKEN Slovensko s uvedením novinky Kelt 12 % aj k osvieženiu a zatraktívneniu dizajnu celého portfólia značky Kelt. „Zmena, ktorú priaznivcom značky Kelt prinášame v týchto dňoch, sa prejavila najmä v zjednodušení a prevzdušnení loga. Docielili sme tým zdôraznenie keltskej helmy, ktorá je nosným symbolom pivnej odmeny pre každodenných hrdinov. Nový dizajn priniesol aj zvýraznenie samotného názvu značky a osviežujúcim prvkom je zdôraznenie prírodných, kvalitných ingrediencií v podobe klasov jačmeňa,“ vysvetlila Lenka Bačková, brand manažérka značky Kelt.