Výrazne kritizujú zámer spoločnosti Euro Active Group, ktorá plánuje od októbra začať po pravej strane prístupovej komunikácie Cesta mládeže približne 1000 metrov od železničného Červeného mosta v smere od Partizánskej lúky stavať komplex štvorhviezdičkového hotela s relaxačnými a stravovacími možnosťami. Podľa nich bude mať zámer v predloženom rozsahu veľmi negatívny vplyv na životné prostredie v dotknutej lokalite. "Územie nie je na takéto zaťaženie vhodné. Uvedené funkcie sú vhodné napríklad pre plochy intenzívnej mestskej zástavby a nie v prírodnom chránenom území. Podľa nášho názoru dostavba rybárskej reštaurácie podľa pôvodnej dokumentácie z roku 1982 by nespôsobila takéto zaťaženie územia," uvádza sa v stanovisku organizácie, ktoré má agentúra SITA k dispozícii.
Mestským lesom v Bratislave sa nepozdáva, že spoločnosť v texte zámeru uvádza vlastníctvo pozemkov. Podľa organizácie sú všetky parcely, na ktorých chce investor začať s výstavbou, vo vlastníctve hlavného mesta a zdôrazňuje pritom, že zámer neobsahuje územnoplánovaciu informáciu od magistrátu, podľa ktorej je predkladaný zámer v súlade s platným územným plánom hlavného mesta SR Bratislavy. Za skresľujúce informácie považujú Mestské lesy zasa údaje o veľkosti zastavanej plochy. V zámere sa pri navrhovanom objekte uvádza plocha 2010 štvorcových metrov, organizácia však upozorňuje, že údaj neobsahuje napríklad plochy pre parkoviská, prístupové cesty, vstupy, terasy
či plochy pre technickú infraštruktúru a areálové rozvody. Podľa nej zaberie výstavba v skutočnosti celkovo 3060 štvorcových metrov lesnej pôdy. Za nesprávny údaj považujú Mestské lesy tiež plochu zelene, ktorá by mala zostať po skončení výstavby. "Zámer uvádza, že zostáva 2690 štvorcových metrov zelene, po našom prepočte je to ale okolo 1600 štvorcových metrov," uvádza sa ďalej v stanovisku. Aj preto sa mestská organizácia nestotožňuje s tvrdením investora, že výstavba ani prevádzka nepredstavuje významné zásahy do krajiny.
Problémom podľa Mestských lesov je aj riešenie statickej dopravy. Podľa nich totiž zámer nepredpokladá nároky na parkovanie pre manažment hotela, personál, obsluhu či zásobovanie, do uvádzaného počtu parkovacích miest nie je zarátaná ani kapacita reštaurácie a terasy. "Nie je nám jasné, ako chce navrhovateľ riešiť parkovanie pre návštevníkov areálu, keď samotný počet parkovacích miest, keď počítame iba s barom a reštauráciou, je minimálne o štvrtinu poddimenzovaný," tvrdia Mestské lesy. Zároveň zásadne nesúhlasia s návrhom, podľa ktorého by sa situácia mohla riešiť využívaním záchytného parkoviska pri vstupe do Bratislavského lesoparku, odkiaľ by klientov do areálu prevážala kyvadlová doprava. Jedným z dôvodov takéhoto názoru je podľa nich aj to, že parkovisko slúži pre rekreantov lesoparku a "už v súčasnej dobe je jeho kapacita nepostačujúca." Súčasne upozorňujú, že nevyhovujúcim by sa po zvýšení intenzity dopravy stal aj charakter jestvujúcej komunikácie, ktorú tvorí jeden jazdný stredný pruh pre dopravu, po bokoch dva cyklistické pruhy a vyvýšené chodníky pre peších. Už v súčasnosti sa musia autá navzájom vyhýbať po cyklistických pruhoch. Mestské lesy tiež pripomínajú, že počas sviatkov a dní pracovného voľna je všetka doprava okrem MHD a povolených výnimiek z Cesty mládeže vylúčená.
Mestské lesy v Bratislave nesúhlasia ani s trasovaním a napojením vonkajšieho vodovodu cez Partizánsku lúku, odvádzanie splaškových vôd cez vlastnú čističku odpadových vôd a dažďovej vody z parkoviska do vodného toku Vydrica či s umiestnením nádob na odpad na vonkajších plochách a nie v samotnom objekte.